Kopspijkers
Als klein kind leerde ik omgaan met mijn gevoelens, de vier B's. Mijn interpretatie van "omgaan met" was misschien niet helemaal wat…
Leven met een bipolaire stoornis, persoonlijkheidsstoornis en chronische suïcidaliteit
Als klein kind leerde ik omgaan met mijn gevoelens, de vier B's. Mijn interpretatie van "omgaan met" was misschien niet helemaal wat…