hypomanie

Feest

Gisteren was ik bij mijn verpleegkundige. Hoewel ik nog af en toe depressieve gedachten heb, is de depressie zelf ver over. Na…

Hypomaan

Als ik hypomaan ben, schrijf ik ook columns. Helaas komen ze dan door al die onshamenhangendheden en breedsprakigheid niet door de columnclubjury…